6 Nisan 2011 Çarşamba

ikna olmak üzerine


Şimdi orada bir cephe,
bilmem ne cephesi
şu şaibeli sınavın arkasında
Bizans surları gibi duruyorlar, önünde mi desem?
Yandaş medyasından, tetikçi basınına kadar,
vekilinden bakanına kadar,
hepsi bir koro...

haddizatında dayanışma güzel şey...

Bir yasal araştırma söz konusuyken neden böyle açıklamalar geliyor ben anlamadım, anladım da anlamadım, sonra sınavdaki o pozitif ayrımcılık martavalı... bunu da anladım ama anlamadım... 6 okul dolusu kız öğrenci... Niye ki?

Derken durumu protesto eden gençler polislerce itinayla coplanıyor, dövülüyor, tekmeleniyor... Bari bunu yapmayın. Bırakın çocuklar kendi gazlarını kendileri alsınlar, sonra da ikna olmuş bir ruh dinginliğiyle evlerine dönsünler... Bakın o dövdüğünüz gençler çok yakında gidip oy kullanacak, ona göre...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder