14 Şubat 2011 Pazartesi

kargalama 1


O karga var ya, delikanlı hayvandır. Hayvandır lafı ağır kaçtı. Kuştur. Ben şimdi ona hayvan deyince hakaret etmiş gibi hissettim. Bu yüzden kuş diye düzelttim. İyi mi ettim bilmem. Pozitif ayrımcılık yaptım galiba. Demek ki pozitif ayrımcık iyi bir şey... Her türlü ayrımcılığın olduğu ülkemizde pozitif ayrımcılık ehveni şerdir elbette. Yani kötünün iyisi... Ama “kötü” kategorisinde bir vaziyeti temsil eder neticede. O zaman bunun da iyi bir şey olmadığı anlaşılıyor hemencecik.
Ne diyordum ben? Karga diyordum, harbi bir varlık. Prensip sahibi, bilge bir kuş arkadaştır. Ama daha önce de dediğimiz gibi kuş beyinli değildir. Bu yönüyle kuş cinsinin üzerinde bir şeydir. Birçoğu, karganın en zeki hayvanlardan biri olduğunu kabul eder. Ben de o “birçoğu” grubuna dâhil ettim kendimi. Hatta orada kafaya oynarım bu inançla.
Bu sayfada sıkça paylaşacağız kral karganın toplum üzerindeki etkilerinin tahlillerini.
Karga!
Güzel hayvan. Hayvan dedimse o manada değil: ))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder